Centrālā vēlēšanu komisija

Tā ir neatkarīga valsts institūcija.

Tā ir vēlēta valsts institūcija.

Komisijas locekļus ievēl Saeima.

Komisija tiek ievēlēta uz 4 gadiem.

Komisiju vada Kristīne Saulīte.

 

Komisija organizē:

  • Saeimas vēlēšanas;
  • Eiropas Parlamenta vēlēšanas;
  • Pašvaldību vēlēšanas;
  • Parakstu vākšanu;
  • Tautas nobalsošanas.

 

Nākamās vēlēšanas

2024. gada 8. jūnijā notiks Eiropas Parlamenta vēlēšanas.

Eiropas Parlamenta vēlēšanās tiks ievēlēti 9 Latvijas pārstāvji.

Latvijas pārstāvji nākamos 5 gadus strādās Eiropas Parlamentā.

Latvijas pārstāvji tur pārstāvēs Latvijas intereses.

Vēlēšanās var piedalīties pilngadīgi Eiropas iedzīvotāji.