Centrālā vēlēšanu komisija

Tā ir neatkarīga valsts institūcija.

Tā ir vēlēta valsts institūcija.

Komisijas locekļus ievēl Saeima.

Komisija tiek ievēlēta uz 4 gadiem.

Komisiju vada Kristīne Saulīte.

 

Komisija organizē:

  • Saeimas vēlēšanas;
  • Eiropas Parlamenta vēlēšanas;
  • Pašvaldību vēlēšanas;
  • Parakstu vākšanu;
  • Tautas nobalsošanas.

 

Nākamās vēlēšanas

2025. gada 7. jūnijā notiks pašvaldību vēlēšanas.

Tajās tiks ievēlēti deputāti 35 novados un 7 valstspilsētās.

Ievēlētie deputāti nākamos 4 gadus strādās kopumā 42 pašvaldībās.

Deputāti tur pārstāvēs katras pašvaldības intereses.

Vēlēšanās var piedalīties pilngadīgi Latvijas pilsoņi.