Centrālā vēlēšanu komisija plāno iegādāties un veic cenu aptauju- informatīvā tālruņa pakalpojuma nodrošināšanu Pašvaldību vēlēšanās 2025.gadā.
TEHNISKĀ SPECIFIKĀCIJA
“Par informatīvā tālruņa pakalpojuma nodrošināšanu Pašvaldību vēlēšanās 2025.gadā”
1. |
PAKALPOJUMA nodrošināšanas laiks |
8.05.2025. – 07.06.2025. |
---|---|---|
2. |
Tālruņa numurs |
Jānodrošina 1 (viens) ģeogrāfiskā publiskā telekomunikāciju tīkla numurs visā Latvijas teritorijā iedzīvotāju jautājumiem par 2025. gada Pašvaldību vēlēšanām. Pretendentam jānodrošina klientu veikto zvanu saņemšana no sakaru tīkliem Latvijā un ārzemēs. |
3. |
Darba laiks |
No 08.05.2025. līdz 07.06.2025., katru dienu no plkst. 8.00 līdz 20.00.
|
4. |
Zvanu intensitāte |
|
5. |
Pieņemto zvana fiksācija |
Jānodrošina spēja fiksēt pieņemtos zvanus. |
6. |
Zvanu pāradresācija |
|
7. |
Prasības atbilžu sniegšanas kvalitātei |
8.1. Jānodrošina iespēja uz saņemtajiem zvaniem atbildēt personificēti, sarunu uzsākot norādot: “Centrālās vēlēšanu komisijas uzziņu tālrunis, lūdzu!; 8.2. Jānodrošina iknedēļas pieņemto zvanu statistikas atskaites par apkalpoto zvanu skaitu, par uzdoto jautājumu tēmām; 8.3. Jānodrošina iespēja uz saņemtajiem zvaniem atbildēt saskaņā ar Centrālās vēlēšanu komisijas sagatavoto informāciju; 8.4. Jānodrošina iespēja noteikt vēlētāja atrašanās vietai tuvāko vēlēšanu iecirkni atbilstoši Centrālās vēlēšanu komisijas sniegtajam vēlēšanu iecirkņu sarakstam; 8.5. Jānodrošina sūdzību reģistrēšana un nosūtīšana Centrālajai vēlēšanu komisijai; 8.6. Jānodrošina jauno uzdoto jautājumu reģistrācija un Centrālās vēlēšanu komisijas sagatavoto atbilžu sniegšana 2 (divu) darba dienu laikā; 8.7. Pakalpojuma sniedzējam jāveic sarunu ceļveža izstrāde, informācijas kārtošana, zvanu operatoru apmācība, nodrošinot, ka zvanu operatori ir kompetenti atbildēt uz jautājumiem; 8.8. Jānodrošina visu pieņemto zvanu (sarunu) ierakstīšana un glabāšana līdz 25.07.2025. |
8. |
Balss paziņojumi |
Laikā, kad tālrunis nedarbojas, jānodrošina automātiskais atbildētājs, ar kuru zvanītāji tiek informēti par tālruņa darba laiku. |
9. |
Papildu nodrošinājums |
Jānodrošina zvanu/operatoru centra risinājuma 100% rezervēšana avārijas gadījumā. |
10. |
Gaidīšanas ilgums |
Ne vairāk par 30 sekundēm. Pakalpojuma sniedzējam nepieciešamības gadījumā, jānodrošina zvanu centra operatoru skaita palielināšana, lai tiktu nodrošināta zvanu apkalpošana noteiktajā laikā, neietekmējot pakalpojuma kvalitāti atkarībā no zvanu apjoma. Ir pieļaujamas atkāpes no noteiktā zvanu apstrādes laika, ja strauji ir pieaudzis apstrādājamo zvanu skaits un Pakalpojuma sniedzējs nevar tūlītēji nodrošināt papildu personāla resursus. |
11. |
Personas datu aizsardzība |
Informācijai, kas attiecas uz identificētu vai identificējamu zvanītāju (zvanītāja dati, sarunas ieraksts, sniegtās konsultācijas), jānodrošina aizsardzība saskaņā ar Latvijas Republikā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem par fizisko personu datu aizsardzību prasībām. |
12. |
Cenā ietveramās izmaksas |
Pakalpojuma cenā ir jāiekļauj visas izmaksas, kas saistītas ar Pakalpojuma nodrošināšanu. |
Lūdzam cenu aptaujas ietvaros iesniegt piedāvājumu, norādot:
- Minimālā samaksa par PAKALPOJUMA nodrošināšanu visā šī līguma periodā, kas ietver PAKALPOJUMA ieviešanu, uzturēšanas izdevumus (EUR bez PVN)
- Maksa par kontakta apstrādes minūti, kas ir līdz 5000 (pieci tūkstoši) minūšu skaitu (EUR bez PVN) par 1 vienību?
- Maksa par kontakta apstrādes minūti, kas ir no 5001 (pieci tūkstoši viena) līdz 10000 (desmit tūkstoši) minūšu skaitu (EUR bez PVN) par 1 vienību?
- Maksa par kontakta apstrādes minūti, kas pārsniedz 10001 (desmit tūkstoši vienu) minūšu skaitu (EUR bez PVN) par 1 vienību?
Ja jums ir interese piedalīties minētajā cenu aptaujā, lūdzam jūsu piedāvājumu iesniegt Centrālajā vēlēšanu komisijā līdz šī gada 15.martam, nosūtot to uz e-pastu: eva.upite@cvk.v