Centrālā vēlēšanu komisija plāno iegādāties un veic cenu aptauju- informatīvā tālruņa pakalpojuma nodrošināšanu Pašvaldību  vēlēšanās 2025.gadā.

TEHNISKĀ SPECIFIKĀCIJA

“Par informatīvā tālruņa pakalpojuma nodrošināšanu Pašvaldību  vēlēšanās 2025.gadā”

1.

PAKALPOJUMA nodrošināšanas laiks

8.05.2025. – 07.06.2025.

2.

Tālruņa numurs

Jānodrošina 1 (viens) ģeogrāfiskā publiskā telekomunikāciju tīkla numurs visā Latvijas teritorijā iedzīvotāju jautājumiem par 2025. gada Pašvaldību vēlēšanām. Pretendentam jānodrošina klientu veikto zvanu saņemšana no sakaru tīkliem Latvijā un ārzemēs.

3.

Darba laiks

No 08.05.2025. līdz 07.06.2025., katru dienu no plkst. 8.00 līdz 20.00.

 

4.

Zvanu intensitāte

  1. Līdz 10 000 (desmit tūkstoši) kontaktminūšu apkalpošana;
  2. Pārsniedzot ietverto kontaktminūšu skaitu, pakalpojuma sniegšanu turpina saskaņā ar cenrādi;
  3. Ienākošo zvanu piekļuves nodrošināšana 24 stundas diennaktī 7 dienas nedēļā.

5.

Pieņemto zvana fiksācija

Jānodrošina spēja fiksēt pieņemtos zvanus.

6.

Zvanu pāradresācija

  1. Jānodrošina Centrālās vēlēšanu komisijas biroja tālruņa +37167322688 +37125494995 pāradresācija uz uzziņu tālruni laikā no 2025. gada 8.maija plkst. 8.00 līdz 8. jūnija plkst.20.00;
  2. Jānodrošina tūlītēja saņemtā zvana pāradresācija uz Centrālās vēlēšanu komisijas tālruņiem par jautājumiem, kuri nav uzziņu tālruņa datu bāzē, bet ir steidzami atbildami.

7.

Prasības atbilžu sniegšanas kvalitātei

8.1. Jānodrošina iespēja uz saņemtajiem zvaniem atbildēt personificēti, sarunu uzsākot norādot: “Centrālās vēlēšanu komisijas uzziņu tālrunis, lūdzu!;

8.2. Jānodrošina iknedēļas pieņemto zvanu statistikas atskaites par apkalpoto zvanu skaitu, par uzdoto jautājumu tēmām;

8.3. Jānodrošina iespēja uz saņemtajiem zvaniem atbildēt saskaņā ar Centrālās vēlēšanu komisijas sagatavoto informāciju;

8.4. Jānodrošina iespēja noteikt vēlētāja atrašanās vietai tuvāko vēlēšanu iecirkni atbilstoši Centrālās vēlēšanu komisijas sniegtajam vēlēšanu iecirkņu sarakstam;

8.5. Jānodrošina sūdzību reģistrēšana un nosūtīšana Centrālajai vēlēšanu komisijai;

8.6. Jānodrošina jauno uzdoto jautājumu reģistrācija un Centrālās vēlēšanu komisijas sagatavoto atbilžu sniegšana 2 (divu) darba dienu laikā;

8.7. Pakalpojuma sniedzējam jāveic sarunu ceļveža izstrāde, informācijas kārtošana, zvanu operatoru apmācība, nodrošinot, ka zvanu operatori ir kompetenti atbildēt uz jautājumiem;

8.8. Jānodrošina visu pieņemto zvanu (sarunu) ierakstīšana un glabāšana līdz 25.07.2025.

8.

Balss paziņojumi

Laikā, kad tālrunis nedarbojas, jānodrošina automātiskais atbildētājs, ar kuru zvanītāji tiek informēti par tālruņa darba laiku.

9.

Papildu nodrošinājums

Jānodrošina zvanu/operatoru centra risinājuma 100% rezervēšana avārijas gadījumā.

10.

Gaidīšanas ilgums

Ne vairāk par 30 sekundēm.

Pakalpojuma sniedzējam nepieciešamības gadījumā, jānodrošina zvanu centra operatoru skaita palielināšana, lai tiktu nodrošināta zvanu apkalpošana noteiktajā laikā, neietekmējot pakalpojuma kvalitāti atkarībā no zvanu apjoma.

Ir pieļaujamas atkāpes no noteiktā zvanu apstrādes laika, ja strauji ir pieaudzis apstrādājamo zvanu skaits un Pakalpojuma sniedzējs nevar tūlītēji nodrošināt papildu personāla resursus.

11.

Personas datu aizsardzība

Informācijai, kas attiecas uz identificētu vai identificējamu zvanītāju (zvanītāja dati, sarunas ieraksts, sniegtās konsultācijas), jānodrošina aizsardzība saskaņā ar Latvijas Republikā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem par fizisko personu datu aizsardzību prasībām. 

12.

Cenā ietveramās izmaksas

Pakalpojuma cenā ir jāiekļauj visas izmaksas, kas saistītas ar Pakalpojuma nodrošināšanu.

 Lūdzam  cenu aptaujas ietvaros iesniegt piedāvājumu, norādot:

  • Minimālā samaksa par PAKALPOJUMA nodrošināšanu visā šī līguma periodā, kas ietver PAKALPOJUMA ieviešanu, uzturēšanas izdevumus (EUR bez PVN)
  • Maksa par kontakta apstrādes minūti, kas ir līdz 5000 (pieci tūkstoši) minūšu skaitu (EUR  bez PVN) par 1 vienību?
  • Maksa par kontakta apstrādes minūti, kas ir no 5001 (pieci tūkstoši viena) līdz 10000 (desmit tūkstoši) minūšu skaitu (EUR bez PVN) par 1 vienību?
  • Maksa par kontakta apstrādes minūti, kas pārsniedz 10001 (desmit tūkstoši vienu) minūšu skaitu (EUR bez PVN) par 1 vienību?

Ja jums ir interese piedalīties minētajā cenu aptaujā, lūdzam jūsu piedāvājumu iesniegt Centrālajā vēlēšanu komisijā līdz šī gada 15.martam, nosūtot to uz e-pastu: eva.upite@cvk.v